Is er een gratis proefperiode beschikbaar?
Natuurlijk! Wil je Companyweb eerst proberen, dan kan dit via een gratis trial, zonder dat je betaalgegevens hoeft door te geven. Zo overtuig je jezelf snel van de waarde van een Companyweb abonnement.
Hoe word ik gefactureerd?
Abonnementen worden jaarlijkse gefactureerd en zijn onderhevig aan onze algemene voorwaarden.
Bieden jullie ondersteuning aan voor de verschillende abonnementen?
Ja, wij vinden het belangrijk onze klanten optimaal te ondersteunen, onafhankelijk van het type abonnement dat je bij ons hebt. Je kan tijdens de kantooruren steeds bij ons terecht op [email protected] of telefonisch op +32 2 752 17 60.
Zijn er verborgen kosten?
Er zijn geen verborgen kosten. Companyweb is heel transparant in de abonnementstructuur en wat er in vervat zit. Zo kom je niet voor verassingen te staan.
Hoe kan ik een probleem melden of ondersteuning krijgen?
Onze helpdesk staat steeds voor je klaar tijdens kantooruren via het mailadres [email protected] of telefonisch op +32 2 752 17 60.