Informatie over To Go
Mijn gegevens
*
*
*

Bedrijfsinformatie

Status
Actief

Ondernemingsnummer

BE0537.344.762

Btw-plicht
Ja
Oprichting
02-08-2013
Laatste balansjaar
2024
Bedrijfsgrootte
Klein 7,2 FTE
Commerciële naam
To Go Srl
Hoofdactiviteit
Activiteiten van eetgelegenheden met beperkte bediening, m.u.v. mobiele eetgelegenheden
Gezondheidsbarometer
Kredietlimiet
Detailpage

Zoek je meer informatie over dit bedrijf?

  • Raadpleeg de gezondheid in een oogopslag

  • Kies voor snelle inzichten of granulaire details

  • Krijg updates van belangrijke ontwikkelingen

7 dagen gratis proefperiode, geen kredietkaart vereist.

Financiële gegevens van To Go

2024 2023 2022 2021
Winst/Verlies -15.003 77 % -66.638 -916 % -6.560 65 % -18.752
Omzet 310.872 - - -
Eigen vermogen -79.183 -23 % -64.180 -2711 % 2.458 -73 % 9.018
Brutomarge 136.030 320 % -61.952 -2296 % 2.821 123 % -12.256
Personeel 7,2

Publicaties van To Go

Datum Publicatie
05-09-2024 Statuten (Vertaling, Coördinatie, Overige Wijzigingen, …) - Wijziging Juridische Vorm - Denomination - Doel - Ontslagnemingen, Benoemingen (FR)
12-03-2021 Maatschappelijke Zetel (FR)
19-08-2013 Rubriek Oprichting (Nieuwe Rechtspersoon, Opening Bijkantoor, enz...) (FR)

Veelgestelde vragen

Wat is het btw-nummer van To Go?
Het btw-nummer van To Go is BE 0537.344.762.
Wat is het PEPPOL ID van To Go?
Het PEPPOL ID van To Go is 0208:0537344762. Log in of start een gratis proefperiode om het volledige overzicht te raadplegen.
Wanneer werd To Go opgericht?
To Go werd opgericht op 02-08-2013.
Wat is het adres van To Go?
De huidige maatschappelijke zetel van To Go is Zaterdagplein 12A, 1000 Brussel.
Wanneer heeft To Go voor het laatst een jaarrekening neergelegd?
De meest recente jaarrekening van To Go werd neergelegd op 11-08-2025.
Hoeveel werknemers heeft To Go?
Er werken 7,2 FTE's bij To Go volgens de personeelscijfers in de meest recente jaarrekening.
Wat is de jaarlijkse omzet van To Go?
Bij de meest recente neerlegging van de jaarrekening noteerde To Go een omzet van € 310.872,03.